goede praktijkvoorbeelden – Innovatie & Trendwatching voor de autocarsector

Vacation selection tool fueled by kids’ imagination (ma, 04 mei 2015)
In March 2015, Russian airline S7 asked 20 children where they would travel to if they could go anywhere they could imagine, as part of an advertising campaign. From their answers, the airline built an interactive website where each dream location appears as a cloud, and when clicked on explains how visiting a real destination […]
>> meer lezen

Dinner on the Road (ma, 04 mei 2015)
Het evenementenbedrijf The Fungroup heeft met ‘Dinner on the Road’ een nieuw concept ontwikkeld, waarbij een truck tot een rijdend luxerestaurant wordt omgevormd. The Fungroup, die eerder ook al ‘Dinner in The Sky’ op de markt bracht, wil zijn nieuwe formule in oktober dit jaar lanceren. Stefan Kerkhofs en David Ghysels, initiatiefnemers van ‘Dinner on […]
>> meer lezen

Laat de mensen proeven… (wo, 04 mrt 2015)
http://www.quick-step.be/nl-BE/Artikels/Quick-Steps-Virtual-Floor-Styler-op-Batibouw-2015?utm_source=facebook&utm_medium=cpc&utm_content=pla&utm_campaign=batibouw Ja, zelfs voor een – op het eerste zicht – banaal product zoals laminaatvloeren kan je sterk innovatief uit de hoek komen. Quick-Step bewees het in het verleden al met hun productinnovaties op zich (denk maar aan de eenvoudige installatie) maar doet het nu ook in hun marketingcommunicatie. Ook zij willen de consument zo […]
>> meer lezen

Op reis nog voor je vertrekt. (wo, 11 feb 2015)
Virtual reality, de Oculus Rift, 3D-technologie… de ene innovatie inspireert de andere. Zo ook bij de Engelse “Neilson”: zij maakten een app waarbij je reeds een 360° ervaring op je pc, tablet of smartphone kunt beleven, nog voor je vertrokken bent. Op het voorbije vakantiesalon zagen we iets gelijkaardigs bij Neckermann. Zij beperkten zich helaas […]
>> meer lezen